SAM GRILLROOM

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 9811 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sam Grillroom. Meer weten? Ontdek meer

23 jun 2026 om 9:49 Het eten was vreselijk. De kebab bestond uit aangebrande groenten van de grill, De pizza was verbrand, het deeg smaakte alsof het alleen van bloem en water was gemaakt en de ingrediënten kwamen rechtstreeks uit de Lidl. Duur en absoluut niet lekker!
21 jun 2026 om 21:12 Bestelling was er echt snel vanavond! En zoals altijd een super lekkere kapsalon (speciaal).
20 jun 2026 om 6:56 Goed verpakt lekker gegeten en het was onweer had de handdoek al klaar liggen
18 jun 2026 om 20:18 Zo goed als altijd heerlijke kapsalon!!
18 jun 2026 om 14:12 Ja lekker zoals altijd
18 jun 2026 om 3:07 Prima
17 jun 2026 om 22:52 Heerlijk eten, Zeker aan te bevelen
16 jun 2026 om 21:24 Warm, goed verpakt, ruime hoeveelheid, lekker gekruid, alleen patat was net aan gaar.
16 jun 2026 om 21:07 smaakte heerlijk. netjes verpakt en nette bezorger.
16 jun 2026 om 20:20 Ik mis mijn Arjan 2 maal
16 jun 2026 om 11:44 heerlijk gegeten en eten was nog goed warm top
12 jun 2026 om 17:38 de ene goed belegd andere keer karig